15 pomysłów na prezent DIY


Słoiczek Manicure
Wkładamy do niego wystrzałowy lakier, zmywacz do paznokci, mały pilniczek, obcinaczki. Nie powinno zabraknąć czegoś wyjątkowego jak cekiny, czy kawior do paznokci. Można też dodać kulę do kąpieli, a wolne miejsca wypełnić wacikami










  
Opaska Handmade 
Prosty i drobny prezent, ale bardzo przyjemny. Opaskę można wykonać na dowolny sposób, doczepić do niej ozdoby z filcu, wstążki w kształt kokardki, sztuczne kwiaty. Tą ze zdjęcia można kupić na pakamera.pl












Babeczkowe pudełko
Do słodkiego pudełka wkładamy kolorowe foremki na babeczki, które możemy własnoręcznie pomalować, różnokolorowe posypki itp. Trzeba jednak pamiętać, że jeżeli chcemy malować foremki muszą być one z grubszego papieru.











Proszek do prania
Taki proszek tworzymy przez zmieszanie półtorej szklanki węglanu sodu (soda kalcynowana) i tyle samo boraksu, 1/4 szarego mydła, ewentualnie kilku kropel olejku eterycznego.












Eko-torba
Jeżeli mamy w domu maszynę do szycia to możemy pokusić się uszyć taką torbę samemu. Ale jeśli nie, takie torby znajdziemy w wielu supermarketach i możemy je przerobić, przemalować i zrobić po prostu co chcemy, żeby nadać im wyjątkowy wymiar.










"Kakałko" z piankami
Do połowy słoika sypiemy kakao, a do drugiej pianki, które możemy kupić w Lidlu (przynajmniej kiedyś je tam widziałam).













Ładnie zapakowany mix cukiereczków
Słodki i pyszny prezent. Możemy mieszać różne cukierki i stworzyć dla bliskiej osoby mieszankę tych jej ulubionych.












Filcowy pokrowiec na telefon
Warto jest kupić grubszy filc, który ładniej się prezentuje i znać wymiary telefonu do którego robimy pokrowiec.












Kubek z napisem
Mając gładki kubek i marker do szkła i porcelany możemy stworzyć wyjątkowy i spersonalizowany kubek dla każdego. Świetny prezent!













Wino w ubranku mikołaja
Wino to zawsze elegancki prezent, a w takim wydaniu jest dodatkowo wesoły i pomysłowy.













Świąteczny słoik na...
domowy kosmetyk, słodycze, świeczkę. Tu też przydałby się marker do szkła. Może zwykły kolektor też by się sprawdził.













Oryginalny słoik z dobrą herbatą
Zakrętkę od słoika malujemy czarną farbą, a jeszcze lepiej farbą tablicową. Dzięki temu możemy po niej pisać, czy rysować.













Zestaw różności w jednym kolorze
Pierwsze wrażenie łał - nie ma innej opcji!














Świeczka DIY
Kilka wstążek, tasiemek, czy kolorowych sznureczków i gotowe! Liczy się pomysł.














Domowy peeling pomarańczowy
Myślę, że też będzie dobrym pomysłem na własnoręczny prezent. Jak wykonać taki peeling znajdziecie tutaj.

23 komentarze:

  1. Tylko ten proszek mi się nie podoba, bo bym proszku sama dostać nie chciała :D Ale cała reszta - rewelacja! Szczególnie kakaowo-piankowa propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokrowiec na telefon wygląda uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajne rzeczy! najbardziej mnie urzekło kakałko z piankami! :D mniaaam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetne pomysły! :-) rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw do babeczek jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko wygląda świetnie ale najbardziej chyba mi się spodobałą pierwsza propozycja z lakierem i resztą w słoiczku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Jak patrzę, to chce wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko co związane ze słodyczami jest genialnym prezentem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli ktoś ma dar w dłoniach i potrafi zrobić coś samemu to bardzo fajna sprawa takie co na prezent. jednak dla osób które nie są uzdolnione manualnie jest strona https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niej dzięki której można znaleźć bardzo oryginalne gadżety. Takie rzeczy doskonale nadają się na prezent i to nawet nie podlega żadnym wątpliwościom.

    OdpowiedzUsuń
  11. tego właśnie szukałam dla mnie to cos nowego oby tak dalej!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety, nie mam czasu na robienie tego typu prezentów. Sam, wychodzę jednak z założenia, że każdy powinien mieć w domu kilka, dobrych książek. Gdy nie mam więc pomysłu na prezent, kupuję książki i je daję w formie prezentu. Zazwyczaj zamawiam je w księgarni internetowej https://www.ravelo.pl/katarzyna-michalak,a107707.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja akurat do tego dorzuciłabym jeszcze jakiś gadżet elektroniczny i takim gadżetem akurat jest https://www.oleole.pl/glosniki-przenosne,_divoom.bhtml Mowa tutaj o głośnikach przenośnych, które sprawdzą się jako głośniki idealne do tego, aby w dowolnym miejscu słuchać sobie muzyki.

    OdpowiedzUsuń
  14. ręcznie robione prezenty są fajną rzeczą, ale nie każdy ma do tego talent. dlatego jeśli o mnie chodzi to zostanę przy prezentach które można kupić i w tym roku planuję wybrać coś ze sklepu https://butymodne.pl/ , tym bardziej że kilka propozycji jest naprawdę bardzo fajnych

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie zrobić własnoręczny prezent ot jest coś, ale trzeba to potrafić zrobić oraz mieć na to czas. Ja mojemu facetowi za to kupiłam świetne akcesoria do whiskey https://forhim.pl/73-akcesoria-do-whisky i widziałam jak bardzo z tego faktu jest zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  16. Każda propozycja inna i każda ma w sobie coś. Podobają mi się takie prezenty. Często przy wyborze kierujemy się tym, żeby prezent był praktyczny a do tego efektowny. Ja takie rzeczy znalazłam na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-kobiet , wybór jest naprawdę ciekawy. W takich miejscach często można liczyć na znacznie lepsze ceny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie same pomysły są bardzo fajne i ja jestem zdania, że chyba każdy z nas lubi otrzymywać prezenty. Ja za to bardzo lubię je wręczać i jestem przekonana, że sprawianie bliskim takiej przyjemności jest po prostu najlepsze. Sama teraz kupiłam mojemu dziadkowi prezent w https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadka i liczę na to, że będzie mu się bardzo to podobało.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dałam mamie apaszkę jedwabną bardzo się cieszyła

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo interesujący tekst, który pobudził moją ciekawość. Dziękuję autorowi za inspirującą lekturę. Pozdrawiam z uznaniem!


    Dowiedz się więcej,
    Skorzystaj z promocji,
    Dowiedz się, jak to działa, Kliknij

    OdpowiedzUsuń