Ćwiczenia na sexy ramiona

To nic, że lato się skończyło i coraz rzadziej nosić się będzie bluzki odsłaniające ramiona. Nie można przecież siedzieć bezczynnie, albo skupiać się jedynie na brzuchu, czy nogach! Jędrne i szczupłe ramiona są niezwykle kuszące i kobiece, a wiele z nas zwyczajnie o nich zapomina. Później stają się nieatrakcyjne, obwisłe i grube. W dodatku psują nam humor, gdy idealna sukienka bez ramiączek wygląda na nas nie tak, jakbyśmy chciały.



"Wystarczy mi, że codziennie taszczę te reklamówki z zakupami..." -  nie ma nic bardziej mylnego. Aby ramiona były jędrne, a przy tym proporcjonalnie wymodelowane należy angażować wszystkie ich mięśnie. Noszenie zakupów angażuje głównie bicepsy, a co z tricepsami? Ich nie angażujemy prawie wcale.


 1.Trening z hantlami
Taki trening ma wiele plusów: możemy ćwiczyć w domu, poprawia koordynacje, poprawia humor, przynosi pozytywne efekty. 

 2. Dobór i kupno hantli
Oczywiście, że można ćwiczyć z butelkami wody lub innymi zastępczymi ciężarkami. Warto jednak zaopatrzyć się w profesjonalne hantle, ćwiczy się wtedy wygodniej. Dla początkujących najlepsze będą te o masie 0,5kg. Z czasem ta waga powinna być zwiększana. Koszt to przeciętnie 15zł.

3. Jak ćwiczyć poprawnie
- ćwiczenia wykonujemy płynnie,
- nie należy blokować kolan i łokci podczas wyprostu,
- kiedy unosimy hantle wydychamy powietrze, gdy opuszczamy następuje wdech.
 
4. Mel B i jej dziesięcino minutowy trening ramion (coś dla prawdziwych twardzieli)
To może być najdłuższe 10 minut w waszym życiu. Polecam te ćwiczenia, jednak radzę by na początku nie wymagać od siebie za dużo. W przeciwnym razie szybko się zniechęcicie i przestaniecie ćwiczyć.
 Mel to świetna babka, spójrzcie tylko!

4. Basen
Jest wymarzonym kreatorem naszej figury, w tym też ramion. Doskonale sprawdzi się jako uzupełnienie ćwiczeń z hantlami. Mieszanie stylów pływania zapewni nam równomierne angażowanie wszystkich mięśni.

To, do roboty drogie panie! 

5 komentarzy:

  1. oj moje ramiona po niegdysiejszym odchudzaniu nigdy nie wróciły do formy :P
    na razie mam tysiąc wymówek żeby nie ćwiczyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To normalne, ale życzę w takim razie więcej motywacji :)

      Usuń
  2. Na razie ćwiczę brzuch i pośladki, może potem spróbuję umięśnić ramiona. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam cwiczyc ramiona i to wlasnie z Mel B:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę trochę więcej czasu poświęcić ramionom :)

    OdpowiedzUsuń