Eveline 605, czyli szybkoschnąca metaliczna szarość


 Lakier do paznokci Eveline Cosmetics numer 605. Producent zapewnia nas, że jest on szybkoschnący i długotrwały. Jestem zachwycona!


Świetnie się nakłada, schnie w mgnieniu oka, ma delikatny połysk i jest tani jak barszcz (ok. 5zł). Cieszy mnie też fakt, że lakier nie ściera się i nie ciągnie, a wręcz gładko się rozprowadza. Myślałam, że jedna warstwa wystarczy, ale przeglądając zdjęcia zważyłam kilka niedociągnięć. Tak więc dwie warstwy i będzie idealnie.

 

  Lakier nie zawiera szkodliwego toluenu, formaldehydu, ftalanu,
dwubutylu i kamfory. Z tego co spostrzegłam to lakiery Eveline są trwałe i nie gęstnieją zbyt szybko. Mam wielką chrapkę na jakiś inny odcień i znając życie w końcu ulegnę. Lakier wart polecenia!


14 komentarzy:

  1. ciekawy kolorek :) ale nie wybrałabym go :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idzie wiosna, więc teraz preferuję weselsze kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolor, ale nie dla mnie. wolę żywsze kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. gdyby był pastelowy to bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem dokładnie jakie są jeszcze odcienie z tej serii, ale właśnie ze względu na jakość warto na te lakiery spojrzeć :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię lakiery z tej serii. Nie dość, że dość szybko schną to jeszcze są trwałe (jak na produkt za tą cenę). A kolorek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tę serię, mam pięknego nudziaka! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam bezbarwny z tej serii i jest bardzo dobry :) Z pewnością i inne wypróbuję, bo bardzo szybko schną :) A bezbarwny nałożony jako baza bardzo przedłuża trwałość lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna recenzja. :)
    potrafisz człowieka zachęcić. :D

    świetny kolor tego lakieru. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. generalnie Eveline lakiery lubię , ten ma coś w sobie wyjątkowego a takich odcieni szukam ale wolę opakowania mini

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładny kolor tego lakieru, takiego jeszcze w swoim zbiorze nie mam:D

    OdpowiedzUsuń