Good Morning

Witam bardzo serdecznie. Jeśli chodzi o "blogspot" to jestem nowicjuszem, w całkowitym tego słowa znaczeniu. Natomiast wcześniej prowadziłam blogi na blog.onet.pl. Postanowiłam spróbować czegoś innego, poznać smak blogowania na innym portalu. Tak więc jestem!

Blogi są moją pasją, uwielbiam je czytać, jak i pisać. Nawet jeśli długo nie daje znaków życia, w końcu wracam i znów pisze posty. Ten blog będzie swego rodzaju kontynuacją poprzedniego - www.womanadvice.blog.onet.pl Jak zauważyć można nazwa nie uległa zmianie. A tematyka? Stanowczo bez zmian. Wciąż z wielkim zapałem chce dostarczyć wam informacji i pokazywać, że wcale nie jest trudno korzystać z tego co daje nam życie. Uroda, moda, zdrowie, fitness ze szczyptą psychologii i kultury - to i wiele więcej już niedługo. Zapraszam wkrótce wszystkich zainteresowanych.

0 komentarzy: