Jakie buty na wiosnę? Inspiracje.

Witajcie dziewczyny! Na dworze coraz cieplej, więc czas pomyśleć o bucikach na wiosnę. Już nie mogę się doczekać aż pożegnam swoje ciężkie buty i przerzucę się na coś lżejszego. Mam dla Was kilka propozycji, ale czekam także na wasze. A może macie już buty na wiosnę?


1. Converse i spółka




2. Sztyblety


3. Krótkie, kolorowe kalosze



4. Baleriny na platformie, creepersy i zakryte czółenka

http://www.patiness.com


5. Sportowe








 pics: 
tumbl pinterest
 
białe baleriny
 na platformie
pochodzą z bloga 
www.patiness.com

buty
www.sarenza.pl

15 komentarzy:

  1. Ja już mam upatrzone bordowe conversy, teraz tylko zebrać kasiorę :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Sztyblety są genialne! Rozejrzę się za nimi, na pewno postawię na buty na płaskim obcasie, bo w szpilkach nie mam siły biegać cały dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najchętniej kupiłabym trampki i sztyblety : )) muszę już zacząć oszczędzać na budziki : )))

    OdpowiedzUsuń
  4. Convery i buty sportowe na szczęście mam - poluję na sztyblety! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja kurcze tyle lat w trampkach biegam i nigdy jeszcze na conversy nie uzbierałam :) mi też marzą się sztyblety i jakieś ładne baleriny :)

      Usuń
  5. Uwielbiam trampki i balerinki :-) Conversy to moje marzenie, ale na razie bez szans na realizację... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trampki i balerinki w kolorach pasteli będą hitem :) dużo inspiracji czerpie też ze sklepu sellyo mają duży wybór i rozsądne ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze chyba jak dla mnie białe GEMMA TWILL OX... są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń